marți, 18 martie 2008

The Harlem Globetrotters la Bucharest


Am fost astazi la spectacolul sustinut de celebra echipa de baschet din America,"Harlem Globetrotters",la Sala Polivalenta din Bucurersti.A fost un show reusit,cu multe glume,scheme de baschet si o atmosfera superba.
Singurul regret pe care il am,e aceela ca baietii de la Harlem,au vorbit umpic cam mult,si au facut destul de putine trucuri cu mingea.Ma asteptam la ceva mai mult,de la o echipa cu un astfel de renume,in lumea baschetului american,si nu numai.
Ce e drept,recunosc ca nu am auzit de ei pana acum o saptamana,cand mi s-a propus sa merg la acest spectacol,dar unchiul meu mi-a zis ca din copilarie isi dorea sa mearga la un meci de-al lor,si mi-a povestit ce vazuse el la tv in tineretea lui despre echipa,si despre show-rile pe care le tineau.
Oricum,a meritat biletul,si daca as mai avea ocazia,m-as mai duce odata fara sa stau pe ganduri.






Niciun comentariu: