vineri, 23 noiembrie 2007

Bleahh...



Se presupune ca acuma ar trebui sa invatz la informatica,pt partialul de peste 2 zile,dar nu prea am nici un chef.Si de ce mi-a pierit chefu?Pt ca am vazut ce trebuie sa invatz.Trebuie sa invat utilizarea unui program care nu se mai foloseste(sau se foloseste prea putin in ziua de azi).
Nu vi se pare aiurea?Ca mie m-i se pare foarte aiurea sa invat ceva ce nu imi foloseste la nimic(asta privind din punct de vedere personal) si nu foloseste lumii la nimic.Genial nu?Un mod interesant de a pierde vremea...si ce e si mai interesant...toata treaba asta se intampla pe banii pe care ii platesc eu pentru facultate.Adica eu platesc pentru nimic...foarte frumos.
O sa vina cineva si o sa zica ..."poi poate o sa iti foloseasca candva in viata utilizarea acelui program " (e vorba de Visual Fox)...poate ca....da...sigur ca....nu.Dar oare celor care invata in anul I....la profil economic la o facultate din cluj,la informatica,utilizarea Windows-ului 98 la ce le foloseste?Nici bunica nu il mai utilizeaza de prin 2000 cand a apatur XP-ul si acei distinsi profesori il predau in 2007?Nu vi se pare unpic cam anormal....sau oi fi eu nebun...nu stiu zau incotro se indreapta invatamantul din tara asta...poate la anul invat utilizarea MS-Dos-ului....
Nu ar fi interesant....intr-o camera de camin...2 studenti la calculatoarele lor....unul navigand prin Vista i-ar celalalt prin MS-Dos(pt cei care nu stiu...e un sistem de operare,rudimentar,care se folosea pe primele calculaoare aparute)....super tare parerea mea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

invatamanutl asta reprezinta o permanenta inspiratie... si, culmea, mereu sunt precizate aspectele negative ! .. oare pt ca nu exista macar 1, 2 pozitive? :-(
ahh si cate se mai intampla si toate-s mascate de un dezinteres total, ca doar noi suntem aia care ne lovim prima data de incompententa unora...!
uite un lucru bun : am avut cerc pedagogic azi; nu am facut ore (asta pt a se discuta tocmai probl sist actual d invatam... si ce crezi, s-a dezbatut ceva in sedinta, se va schimba ceva? evident ca nu, absolut nimic!:D )
dar macar am stat acasa !!:)