marți, 27 noiembrie 2007

Vreau sa fiu mare...vedeta:))

Nu am mai scris nimic.Si asta pentru ca nu mi-a mers netul...sau pentru ca nu am avut inspiratie...sau mai bine,cate umpic din amandoua.
Poate te gandesti ce inseamna titlul....?.....nu ma refer la emisiunea lui Dan Negru....chiar nu are legatura cu ea...doar ca de azi a inceput "cariera" mea de vedeta tv:)).De ce zic asta?Pentru ca am aparut la tv intr-o emisiune care se bucura de un rating enorm...De aasta mi-am dat seama pe propria piele dupa ce am primit telefoane de la persoane cu care nu am mai vorbit de ani buni si care nu stiau ca voi aparea.Chiar nu ma asteptam sa ma vada atata lume.
Emisiunea in care am aparut..."Test de fidelitate"....nu suna prea bine nu?...e o emisiune destul de indragita de publicul din Romania...cu toate ca la sfarsitul ei daca nu ma insel se specifica ca personajele care au apar pe parcursul ei sunt fictive...Pentru cei care au vazut emisiunea...lucrurile despre mine nu is asa cum au aparut pe ecran...acolo eram doar fictiv.
Dupa aceasta aparitie cu siguranta o sa apara tot felu de povesti despre mine,si cu siguranta se va gasi cineva sa ma arate cu degetul pe strada...dar in fond chiar nu ma intereseaza asta...ma simt foarte bine ca am reusit sa aduc un zambet pe chipul celor care au vizonat emisiunea. Cu siguranta nu o sa am nici un regret ca am participat la o astfel de emisiune deoarece a fost o experienta foarte interesant si...parerea mea....in viata trebuie sa incercam cat mai multe lucruri,nu sa ne axam pe unul singur,pentru ca nu se stie niciodata de unde sare iepurele...
sa fiti cuminti si ne mai auzim....sau vedem pe la televizor:P

Niciun comentariu: