miercuri, 21 noiembrie 2007

introducere...

Buna ziua si bine v-am gasit...Astazi mi-a venit si mie stralucita idee sa imi fac blog...defapt nu astazi ci de cateva zile,doar ca astazi am puso in practica.Si de ce azi...pt ca am vazut la un cloge de facultate ca si-a facut si el blog...si daca el poate eu de ce sa nu pot.
Binenteles ca nu cred ca o sa se uite cineva la ceea ce scriu eu....dar daca se uita ii multumesc ca si-a pierdut timpul cu ideile mele.
Nu stiu ce inseamna un Blog.Nu am avut niciodata unul,dar daca tot e la moda am zic ca sa incerc si eu ca nu am sa mor.Cine stie ce calitati ascunse de scriitor salasluiesc in interiorul meu.
Am vazut ca aici iti trebuie idei pe care sa le dezbati,de care sa se ia altii,sa iti dea comenturi,sa ai cat mai multe vizite bla bla....nu stiu care e scopul lui(al blogu-ului),dar cand am sa il gasesc vi-l spun si voua.Poate e aceela de ati exterioriza ideile...de a le aduce la cunostinta celor din jur.Ceva in genul....de ce sa fi numai tu nebun...trebuie sa ii inebnesti si pe alti.
Cam atat pentru introuducere...nu de alta dar nu mai stiu ce sa scriu...:P

Niciun comentariu: