miercuri, 21 noiembrie 2007

prima idee....

Prima idee de a-mi face blog a fost acum cateva zile cand am vazut la televizor o emisiune in care moderatoarea anunta spre luarea la cunostiinta ca fostul presedinte al Romaniei,domnul Ion Iliescu,la cei 70 si de ani ai sai,si-a facut blog.
Mi s-a parut ceva incredibil...din doua motive.Primul ar fi din cauza varstei tanarlui blogger...majoritatea celor ajunsi la venerabila varsta de 77 de ani,nici macar nu au stiu ce e ala un blog si cu ce se mananca,dapoi sa il mai si utilizeze,plus ca tot "majoritatii' nu ii ajunge timpul,deoarece il pierde parcurgand distantele intre farmaciile cu comensate...dar sa revenim la oile noastre.Al doilea motiv e acela ca nu imi dau seama ce poate scrie un pensionar pe blog(bine,daca ma gandesc mai bine unul obisnuit ar avea ce sa scrie,cred ca ar umple zeci de pagini cu lipsurile pe care le are)...ma refer la un pensionar ca el.
E adevarat ca nu am intrat pe blog-ul dansului sa ii citesc memoriile....si asta pt ca sunt singur ca nu am sa gasesc nimic din ce nu stiu,sau nimic din ce m-ar interesa.Cu siguranta nu o sa vad un titlu de genul "Noapea in care am chemat minerii" sau "Cum l-am sunat pe Miron Cosma"....Ceea ce e sigur ca voi gasi,vor fi gogosile pe care le-am inghitit in lungii ani de conducere Iliesista.
Am auzit ca intreg partidul domnului Iliescu are blog...interesant...oare Nastase ne povesteste cum a furat banii de si-a construit casele sau cum il scotea la plimbare in parc,cand era mic,matusica Tamara...ar fi interesant de stiut:)....poate de la ea ii vine porecla de "Bombonel".
O sa trec si eu pe blog-urile lor,daca tot sunt de azi oficial blogg-er poate ma inspira una din povestile lor...
ne mai auzim....

Niciun comentariu: