miercuri, 27 februarie 2008

in asteptare...

Stau si astept.Asta fac de vreo trei zile.Astept un telefon care nu mai vine si care cand vine imi spune ca"sti...nu pot sa ne vedem acuma,te sun eu maine".Ma plictisesc urat de tot.Ieri am iesit cu o fosta colega de liceu(Roxi) la o plimbare prin Capitala,si am fost intr-un local unde am fumat din narghilea.Era un vis mai vechi sa fumez din chestia aia,si intr-un final s-a implint.Poate si visul,ca o sa sune telefonul si o sa imi zica:'ne vedem intr-o ora la locul x" o sa se materializez in curand.Mai am umpic de rabdare.Dar nu multa.Totul se termina,si rabdarea mea are o limita.O inteleg si pe tipa de la capatul celalalt ar undelor,dar deja e prea de tot.Pe langa faptul ca sunt stresat ca nu fac nimic de 3 zile,ma mai freaca la icre si cei din jurul meu.Nu cred ca e nimic mai naspa decat sa stai si sa astepti fara sa faci nimic.Bine or fi cu siguranta chestii mai nasoale,dar in cazul meu asta e cel mai urat lucru.

Niciun comentariu: