luni, 11 februarie 2008

de 3 ori...nimic

Am zis si in post-ul de mai jos,ca in urma cu 2 sau 3 zile,in timp ce vroiam sa scriu ceva,mi-a cazut netul.Si a cazut in asa hal saracu' ca nu si-a mai revenit.Cred ca si-a rupt ceva.
Ca tot omul am vrut sa vad ce are.M-am gandit sa sun la firma de net sa ii intreb daca au vreo problema.Am luat contractu',dar din kanci numar de relatii cu publicu.Pana la urma am gasit intr-un colt un nr de telefon de la Bucuresti.Sun acolo,mi se da numarul de la Cluj,sun si la Cluj,mi se da un alt numar....pana la urma raspunde o domnisoara gen "alea de la Orange".Ma intreaba de sanatate,ii explic problema,imi da indicatii si ii spun ca revin daca nu merge cum mi-a zis.Normal ca nu a mers si revin cu un telefon.De data asta raspunde un barbat.Din nou povestea...ii explic ce ma doare,imi cere iarasi datele,imi cere nr de telefon si imi zice ca ma suna el si ca intre timp incearca sa rezolve problema.
Trece o ora...trece o ora jumate....nimic.Sun din nou.Raspunde alt tip,iarasi problema mea,iarasi imi cere datele,iarasi imi cere numarul de telefon,si binenteles ca iarasi stau ca bou' si nu ma suna nimeni inapoi.
Intr-un final am renuntat sa cred ca o sa mai pot face sa mearga netul doar apeland telefonic linia de "urgenta" a firmei.O sa ii rog sa vina personal sa imi remedieze problema,dar asta doar dupa ce o sa ma intorc la Cluj,caci pana atunci slava Cerului ca am net aici in Bistrita.
Oricum...e naspa faptul ca am sunat de 3 ori si nu a resusit nimeni sa imi rezolve problema,mai ales ca baietzii se cred o firma mare,iar o firma mare in conceptia mea isi respecta clientii.

2 comentarii:

Catarama spunea...

ce firma????... sa le facem si reclama proasta.. ca merita :)):D

SoSo spunea...

RDS&RCS :))