luni, 4 februarie 2008

In pat cu presedintele


Astazi m-am simtit rau.Cred ca ma paste raceala.Ca tot omu',am luat un fervex si m-am pus in pat la televizor.Am dat pe Antena 3,pentu ca de obicei cand ma uit la tv imi place sa ma uit la stiri.Era o editie speciala despre presedintele Frantei,Nicolas Sarkozy,care a venit in Romania,intr-o vizita oficiala,dar fara un scop anume din cate am inteles.
La un momendat fervex-ul si-a facut efectul si am adormit.Somnul meu a durat vreo 3 ore,cu mici pauze publicitare in care m-ai aflam pe unde e domnu' presedinte al Frantei.Ba era la Cotroceni,ba la Palatu Victoria,ba la hotel Marriot.In somn,am aflat cam tot ce a facut Sarkozy in Romania.Interesant e ca cei de la Antena 3 au tinut-o in direct 3 ore pe tema venirii presedintelui fara macar sa se plictiseasca.Buna treaba baieti.Eu macar m-am odihnit in tot acest timp.Si cine zicea ca asimilezi mai bine informatiile atunci cand dormi avea mare dreptate.Am dormit cu Sarkozy in urechi si stiu cam tot ce a miscat el prin tara noastra:).

2 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI!!!!!!!!! :*

Anonim spunea...

:)) tare!