joi, 7 februarie 2008

"Sunt fitzos si asta imi ocupa tot timpul"

De ieri sunt oficial major inclusiv in SUA.Am inplinit frumoasa varsta de 21 de ani.Nu stiu daca sa ma bucur sau sa fiu suparat.Ar trebui sa fiu bucuros,pentru ca sunt in floarea varstei,dar de asemenea ma bate gandul negru ca intru fara voia mea in lumea celor mari,cu toate ca in interiorul meu inca sunt,si voi ramane un copil.Asta e ceea ce ma intristeaza.Faptul ca,copilul din mine o sa poata sa iasa din ce in ce mai rar la suprafata,fiind infrant de maturul care trebuie sa se afisheze in fata celorlalti.
Ca sa revin la chestii mai putin melodramatice,titlul acestui entry se refera la cadoul primit de la dragii mei colegi de apartament,care consta intr-un tricou pe care era inscrisa replica de mai sus.Ca sa fiu corect,trebuie sa recunosc ca e destul de reusita,si as minti daca nu as recunoaste ca are si umpic de adevar in ea.Nu imi ocupa chiar tot timpul,dar fitele mele,sunt....cred eu fitzele oricarui om normal.Fiecare din noi avem "piticii" si tabieturile noastre si de ce sa nu recunoastem ca tuturor ne place sa fim fitzosi.Binenteles ca unii mai intrec masura dar asta e partea a doua.Cum zicea si vorba aceea..."toti avem pasarele...doar ca la unii sunt defapt stoluri"...
Vreau sa le multumesc colegilor mei pentru cadou si le promit ca o sa incerc sa imi mai reduc din fitze ca sa nu se mai simta exclusi din viata mea:).

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai uitat de mine!
numai colegii de apartament... cik:|

SoSo spunea...

la cat de des dormi la mine...te consider coleg de apartament:))

Anonim spunea...

La multi ani pentru ieri:P E adevarat tot ce zici aici

Lush spunea...

La multi ani victorase!!