sâmbătă, 12 ianuarie 2008

acasa...

Cine a zis ca "nicaieri nu ii ca acasa mare" dreptate avea.In sfarsit dupa 4 zile petrecuta in "frumoasa" capitala,am revenit la Clujul-ul in care imi petrec viata.Cu toate ca am trecut de la luxosul apartament in care mi-am petrecut ultimele zile,la umilul meu apartament cu chirie din Cluj,ma simt foarte bine.Chiar imi era dor de locul asta si de colegii mei de apartament.Nu am mai stat aici de la faza cu inundatia:).Partea,sa zicem mai nasoala e ca trebuie sa ma duc iarasi la Bucuresti,cel putin o saptamana,dupa sesiune, tot legat de job-ul acela de producator.Si parte si mai nasoala e ca probabil va trebui sa stau o perioada mai lunga pe acolo daca ma angajeaza.Eh..acuma ce sa faci...munca cere sacrificii...
Aa...sa nu se inteleaga gresit,nu am nimic cu locatie unde stau in Bucuresti,acolo te simti ca in rai,parte proasta e ca mai trebuie sa iesi si pe afara...si Bucharest suck,cel putin asta e impresia pe care mi-0 creeaza.

2 comentarii:

roxana spunea...

ei ei ai grija cum vorbesti de casa mea adoptiva >:P :P eu te astept ;) poooop si succes in sesiune

roxana spunea...

ei ei ai grija cum vorbesti de casa mea adoptiva :)) te astept poooooop si succes in sesiune