marți, 29 ianuarie 2008

ciudatenii....

Nu trebuie sa cauti mult ca sa vezi tot felul de ciudatenii si tot felul de personaje ciudate in jurul tau.Aseara am fost la un suc in Mall...ca ala era cel mai aproape de casa mea...Nu va zic ca in mall e plin de oameni ciudati.Primii care mi-au iesit in cale,dupa pitzipoancele pe tocuri cu genti cat rucsacu meu de munte la mana...chiar ma intreb ce naiba cara in gentoacele alea,au fost un grupulet de vreo trei tipi de aia cu freze facute cu placa.Nu cred ca e ceva neobisnuit sa vezi astfel de exponate in mall,sau oriunde pe strada,dar faza ciudata din toata povestirea e ca dupa ce aveau paru ala intins si aveau niste freze de "strutzi"(am inteles ca asha le zice la astia),il m-ai aveaua si plin de sclipici.Si cand zic plin...nu exagerez deloc.Oare aia nu sunt gay?...ce barbat normal si-ar pune sclipici in par cand iese in mall?Bine,dupa infatisare si veshminte nu ai zice ca nu ar fi....dar chiar asha de multi gay sunt la noi in tara?
Next lucru ciudat si de-a dreptul tzaganesc,a fost o shatra de....binenteles tigani.Nu am nimic cu ei.Din partea mea sa traiasca linistiti o mie de ani,dar laso naibii,sa vi cu toata familia in mall si sa te apuci sa urli pe acolo ca la usha cortului de unde ai plecat cu o juma de ora inainte.Asta mi se pare chiar lipsa de respect pentru ceilalti oameni care vin acolo sa se relaxeze,sa se distreze...nu sa auda niste tigani cum urla ca nebunii prin mall...cu n-spe puradei dupa ei...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Strutzziiiiiiiiiiiiii http://www.youtube.com/watch?v=iGAZqroyVpY :))