marți, 8 ianuarie 2008

Bucharest...

Am ajuns azi dimineata in capitala Romaniei.Am mai fost de zeci de ori aici asha ca,cam stiam la ce sa ma astept.Normal ca m-a intampinat cu bratele deschise aglomeratia din Gara de Nord si mai ales inbulzeala de la metrou,unde toti se calcau in picioare sa prinda un loc.
Nu am iesit bine din statia de metrou,si am dat peste mocirla de pe trotuare...ca dhee...a ninsa acum o saptamna si autoritatile au fost prea bulversate de situatie ca sa isi aduca aminte ca si trotuarele trebuie curatate.La prima trecere de pietoni,la care ma opresc ca omul civilizat,doi soferi mai ca nu se luau la bataie din te miri ce motiv.La a doua trecere de pietoni,un "copil" imbracat in haine de politist se lupta cu masinile care se stangeau la semafor.
Aaa...am uitat sa zic de copilu care cersea la gura de metrou,si de un tip care ma privea foarte suspect cand am trecut cu geanta in spate pe langa el.Habar nu am...poate se vede ca sunt din provincie...
S-ar putea sa trebuiasca sa stau cateva zile pe aici,si cu siguranta o sa ma intalnesc cu lucruri si mai interesante.O sa va tin la curent:)...aaa...sunt venit cica in interes de servici...am sa va zic mai multe detalii la momentul potrivit...

Un comentariu:

Anonim spunea...

da ma .. esti in capitala... ai vazut bradu'? ala cu care ne mandrim in europa.. :P meri de-ti fa poze pana nu il scot din priza

Normal ca se vede ca esti din provincie, doar esti civilizat. Ia-ti si tu niste haine cu sclipici ca sa nu mai iesi in evidenta. Ah da si scoate-ti la iveala castile de un milion juma' ca sa se vada ca esti din bucuresti.

Spor la ingramadeala si la injurat!