vineri, 18 ianuarie 2008

scumpirea....

Hm...astazi am remarcat faptul ca toate chestile de la magazinul din colt,de unde imi fac cumparaturile de obicei s-au scumpit....rau de tot.Am fost acuma 0 jumatate de ora sa imi iau un lapte...si m-a intrebat doamna de acolo,daca stiu ca s-a scumpit.I-am raspuns ca nu,si sincer nu ma asteptam sa imi i-a 4 lei pe un litru de lapte,plus ca e produs aici in Cluj,si nu necesita transport sau alte chestii.Si nu numai laptele e scump ca naiba...si painea si uleiul si conservele...si de unde naiba bani pentru toate...ca sunt si eu stundent si nu am inca venitul meu.Singura chestie care ma mai bucura in tot acest mars al scumpirilor este faptul ca mi-am facut in toamna cerere pentru reducere la incalzire,si nu platesc la intretinere decat 130 lei,fata de alte apartamente care au si 300.Macar aici am scapat.Inspiratie de moment:)
Am mai auzit zilele trecute la stiri ca vor sa mai scumpeasca gazele naturale cu mult % sa le aduca la pretul european...mi-e mila deja de bietul pensionar la care nici acuma nu ii ajung banii de intretinere...

Niciun comentariu: