miercuri, 9 ianuarie 2008

Second day in Bucharest

E a doua zi pe care o petrec in capitala.Am venit sa imi rezolv o problema mai mult sau mai putin personala.E vorba despre un job care parea destul de interesant la Cluj,dar care incepe incet incet,cu fiecare ora care trece sa devina doar o iluzie.Trebuia sa ma intalnesc cu cineva sa imi prezinte despre ce e vorba inca de ieri,dar din pacate timpul nu i-a permis respectivei persoane sa se intalneasca cu mine.Inca stau si astept telefonul miraculos,totodata cu frica ca s-ar putea sa ma amane din nou pe mai tarziu.
Nici nu stiu ce sa mai fac...incep sa ma plictisesc,am mancat,m-am uitat la tv,am fumat ca un turc(apropo,nu mai am tigari si mie si lene sa ma duc la magazi sa imi cumpar),am stat pe net,dar nici una din aceste activitati nu face ca timpul sa treaca mai repede.Telefonul ar trebui sa sune umpic dupa ora 15,din cate mi s-a spus...acuma sa vedem.Ma mai duc la o tigara(sper sa gasesc ceva pe la matusamea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmmmm... poate vi acasa fara bani si guma turbo