joi, 10 ianuarie 2008

finally

Totul e bine cand se termina cu bine.Intr-un final a venit si telefonul mult asteptat...bine cu o intarziere de vrei 5-6 ore...dar ce mai conteaza,a venit.
De ce era asha de important aceel telefon?Pentru ca odata cu el trebuia sa vina o oferta de job destul de interesanta.Producator tv pentru o anume emisiune.Si faza naspa era ca deja asteptam in Bucuresti de o zi jumate si nu stiam ce sa mai cred...daca am batut sau nu degeaba drumul pana aici.Oricum,pana la urma totul s-a terminat cu bine,am fost la asha zisul interviu,si mi s-a propus sa revin dupa sesiune pentru o saptamana de "proba" sa vad daca ma acomodez si imi place ce fac.
Pana la urma s-a merita,si sper ca am sa ma acomodez cu acest tip de munca,pentru ca recunosc ca nu am experienta deloc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

modestule! :D

Apoi mna nu aveai de ce sa vi dezamagit ca esti obisnuit sa iei tepe :D...

apropo cand mai scri alte lucruri ca sa citeasca si muritorul de rand, ca mna... ce faci tu, stiu deja :D