marți, 22 ianuarie 2008

Nokia


Un nou scandal bantuie Europa.Si ne priveste in mod direct pe noi romanii.Cei de la Nokia,si-au facut(din cate am vazut ultima data cand am trecut pe acolo),o fabrica de telefoane chiar la noi in tara si mai exact undeva lanaga Cluj,la Jucu.Nimic rau in asta,doar ca baietii destepti de la Nokia au facut asta cu un scop anume,aceela fiind de a inchida o fabrica de-a lor din Germania,pentru ca acolo ii costa prea mult sa isi plateasca oamenii,si au gasit mana de lucru mai ieftina aici la noi in Transilvania.
Problema e ca nemtii,si nu numai si-au cam iesit din fire cand au auzit acest lucru,si au inceput sa protesteze in strada,sa faca mitinguri,spume...etc.Cum sa muti Nokia de la ei...in ROMANIA...unde s-a mai pomit asta...?
Eh...dar ce sa ii faci.Daca shefii cei mari asa au zis nu ai cum sa nu te supui,plus ca am inteles ca au facut destul de legal aceasta mutare(nu bag mana in foc...asta am auzit:) )
Faza tare:am auzit un moderator de emisiune la tv,care zicea ca acuma ar trebui sa vina nemtii sa lucreze la noi...asa cum si noi mergem sa lucram in Spania,Italia,etc...Sigur asa o sa fie.Il si vad pe neamt cum vine in Romania sa lucreze pentru 300 euro salar mediu.Dar si daca se intampla inseamna ca e sfarsitul lumii.
Asta e...acuma,dupa ce nu ne mai intelegem nici cu francezii,nici cu italienii,nici cu rusii,acuma nu o sa ne mai aiba la inima nici nemtii+finlandezii.Eh...ce sa ii faci...ne mai raman americanii...daca nu ii omoara economia:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

corectare: salariul o sa fie de la 400 euro in sus :D

Anonim spunea...

apoi da ii o mare prostie