luni, 24 decembrie 2007

accindet

Revin la seria..."prost sa fi carnet sa ai" si continui sa imi sustin ideea ca is invizibil in trafic.Astazi din nou m-a pocnit unu.Incredibil.A dat cu spatele si nu m-a vazut...ca m-am bagat in spatele lui prea repede si nu m-a observat...Sa mor io...imi pun o instalatie de brad pe masina ca poate poate ma sesizeaza si baietzii astia din trafic si nu mai dau peste mine ca peste o groapa.E a doua oara in 2 zile cand imi indoi Loganu.
Bine...nici de data asta nu a fost prea rau...ca bou respectiv nu dadea prea tare cu spatele,dar indeajuns cat sa imi indoaie portiera si sa imi dea treaba dupa anu nou.Dute la service,indreapta portiera....bla bla.
Macar nu am stat prea mult dupa domnul de la circulatie care din intamplare se afla prin zona si a venit si a facut constatarea.Mi-a dat proces verbal,dar numa el stie ce o scris pe al.In fine...bine ca si de data asta nu o fost mai rau.Astept sa treaca peste mine un Tractor...Doamne fereste!Merry Christmas!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ti se pare cam suspect ca "toate ti se intampla numai tie?" :)) :)) :))

SoSo spunea...

aaa...ba da!Si ce ar trebui sa fac?Sa nu ma mai urc la volan?Faza e ca s-a intamplat de doua ori si nu a fost vina mea...asat e problema...ca daca greseam eu...nu comentam nimic:)