joi, 20 decembrie 2007

obiecte plutitoare

Nu am mai reusit sa scriu aseara pentru ca eram foarte obosit,dar continui acuma povestea cu inundatia.
Am uitat sa trec la pagube pe langa covoarele ude si mizeria ramasa alte cateva chestii:).In momentul in care am intrat in camera mea,dupa ce deschisesem usha vecinei am observat,langa pat,un obiect negru care "plutea" in apa care se stranse in camera.Cand m-am uitat mai bine,acel obiect negru era defapt leptop-ul meu,pe care cu o seara inainte il lasasem langa pat.L-am ridicat si in acel moment corpul meu a fost strabatut de vibratiile care veneau din el...mi-am dat seama ca era inca in priza.L-am scos repede din priza si l-am scuturat.A inceput sa curga din el apa,ca dintr-o carpa.Ce sa ii fac...l-am scuturat bine si l-am pus la uscat pe calorifer.In mine inca salashluia speranta ca v-a mai merge,dar din pacate am ramas cu speranta.
Tot in camera am mai observat plutind si telefonul colegului meu de camera.Nici acel obiect nu a mai dat semne de viata.
Dupa toata intamplarea,am ramas cu o paguba de cateva milione(cateva e putin spus ca trece de 15), fara leptop si telefon.Ce sa ii faci?Nu pot sa zic altceva decat asta e viata si bine ca nu a fost mai rau.Puteam sa stau la etaj si mai inundam si cativa vecini,putea sa fie apa calda in loc de apa rece si ma opaream,putea sa ajunga apa la prize si acuma pe blogul meu scria RIP...bine ca a fost numai atat.

PS dupa ce fac rost de pozele de dupa incident am sa le postez sa vedeti cum arata casa:)

Niciun comentariu: