duminică, 23 decembrie 2007

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Stiu ca iti scriu pe ultima suta de metri da na,asa e lumea in care traim.totul se face in ultima secunda.Oricum,cu tehnologia pe care o avem cu siguranta scrisoarea mea va ajunge la tine mai repede decat in copilarie,cand o scriam cu o saptamana inainte pe foaie alba de hartie.
Lista mea e destul de lunga draga mosule,dar am sa ii fac un scurt rezumat.As vrea sa imi aduci o masina noua,daca se poate una de la Audi,si daca e Q7 nu e nicio suparare.Un telefon nou,ca asta pe care ma dat in vara 10 mil s-a cam stricat.Daca se poate sa fie IPhone nu ma supar.Iti vand un pont moshule,am auzit ca in Franta e mai ieftin la liber.Numai vro 700 de euroi.
Continui lista cu o casa daca nu o sa iti fie prea greu,nu foarte mare,6-7 camere,pe doua etaje,cu piscina acoperita si sala de forta.Si daca e undeva intr-o zona rezidentiala,unde stau numai oamnei cu bani e perfect.
Mai vreau niste actiuni la firmele care vor creste pe piata bursiera la anu.Nu multe,asa cat sa aiba si nepotii nepotilor mei din ce trai.Ma opresc aici ca oricum deja e prea mult.Aaa...ar mai fi ceva,numerele la loto daca se poate,si....nu alea din Romania,alea din UE ca potu e mai mare.
Mersi anticipat mosule si te astept cu fursecuri si cu lapte in noapte de Craciun.Sa conduci cu grija si sa ajungi cu bine,nu ca mosu ala din reclama ce se baga cu renii in casa.Drum bun!

PS...Stiu ca nu am fost destul de cuminte ca sa imi aduci ce ti-am scris mai sus ,dar macar adumi sanatate si fericire mie,familiei mele,prietenilor mei si de ce nu tuturor.Oricum sanatatea si fericirea sunt mai bune decat orice.Te astept cu drag.

Al tau,
Chindea Victor Dan

Niciun comentariu: