luni, 10 decembrie 2007

curatenia de....iarna


Se apropie sarbatorile.Am simtit asta pe propia piele astazi,cand impreuna cu colegii mei de apartament,ne-am apucat sa facem curat in imobilul in care ne ducem veacul.Am facut curatenie generala cica.Doamne....cate tampenii se strang in casa unui om:)...nici nu stiu cati saci de nimicuri am dus la gunoi,si cat praf a iesit din covoarele batute cu ura:P...in spatele blocului.Cel mai nasol a fost cu aragazu...ala s-a curatat mai greu,dar pana la urma a iesit bec.
Nu e deloc usor sa faci curatenie in toata casa,mai ales cand nu sti de unde sa o iei.Sper ca macar 2 zile sa arate si "casa mea" ca o casa de oameni normali....nu ca noi am fi normali,dar noo:)...Spor la curatenie celor pe care ii mai bate gandu sa se apuce.Multa bafta si incepeti de dimineata ca dureaza...:P

PS...promit ca nu mai fac mizerie si strang cand trebuie,nu cand nu mai am alte optiuni:)

Niciun comentariu: