sâmbătă, 22 decembrie 2007

Mi-am luat masina....uite-un stalp!

Astazi,am fost sa spal Loganu ca de,de sarbatori faci curatenie peste tot nu?Am mers si eu seara ca smecherii doar nu o sa stau la coada n-shpe ore.In drum spre spalatorie,vad o masina de politie parcata pe sensul opus cu girofarurile aprinse(binenteles ca imi pun repede centura).Ma apropiu si langa masina de politie,pe marginea drumului,un BMW nu foarte nou,parcat intr-un stalp.Adevaru ca iesise bine de pe drum BMW-ul....ca pana la stalpu respectiv erau catziva metri.Eh..am zis asta e.Se mai intampla sa derapezi.
Ies de la spalatorie,fac o tura de oras...sa vada oamneii Loganu curat...si pe un bulevard al orasului mare aglomeratie...de ce?O alta masina...dar de data asta parcata intr-un copac...sau intre copaci...ca intre cele doua sensuri de mers este o bucata de verdeata cu copaci.Am zis nu-i stress...se mai intampla.
Trag intr-o parcare alaturata la o tigara(cik m-am lasat de fumat,dar mnoo...cu ocazia sarbatorilor mai merge cate o tzigara),privind spre masina dintre stalpi.Vine la mine un tip,si intra in povesti.Ma intreaba daca stiu ce a patit ala,ii spun ca nu,dar ca am mai vazut pe unu lovit nu de mult.Imi zice ca si el l-a vazut si ma intreaba:"-Dar pe ala de acolo (si imi arata intersectia aflata la 50 m) l-ai vazut?Uite acuma pun aia stalpu la loc ca l-0 rupt unu cu masina."Adevaru e ca observasem cand trecusem pe acolo muncitorii lucrand la stalp,dar ma gandeam ca pun luminite sau cine stie ce fac.
Al treilea deja umpluse paharul.Ce observasem la celelalte masini era ca aveau numere straine.Acuma toti copii isi aduc masini de dincolo si se cred mari shoferi?Incredibil!Nu vreau sa acuz pe nimeni.Si eu am carnet de 2 ani jumate.Dar cand stiu ca e iarna si ca se poate face polei o las si eu mai moale ca nu moare iubita de dor daca ajung cu 2 minute mai tarziu.Mi se pare ciudat ca unii oameni nu se gandesc la asta,si prefera sa isi riste viata pentru cativa km/h in plus.
Nu vreau sa creada lumea ca eu is vreun AS in ale sofatului.Mai fac si eu greseli,si poate uneori destul de mari.Dar tot timpu incerc sa fiu atent la cum conduc.Pentru ca o secunda poate sa ne coste o viata.Si nu cred ca merita.
Inchei aici.Nu va mai zic decat sa fitzi atenti cum conduceti,dar mai ales fitzi atenti la cum conduc cei din jurul vostru.Decat sa nu te evite el...mai bine il eviti tu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce tare... incep sa ma bucur ca nu mai stau "la oras"... asa e de bine acilea... liniste, zapada, nema stres...

apropo... chiar nu moare anca daca intarzii 2 minute? :-s nu cred :D

SoSo spunea...

:))...sigur nu moare:)...o sun de pe drum sa ii spun ca intarziu:)

Anonim spunea...

"conduce-ti"? fuck man

SoSo spunea...

se mai intampla...:)...viteza,graba,oboseala:)...mersi oricum