sâmbătă, 22 decembrie 2007

Plina-i lumea de cretini cu permis

Ieri,in timp ce ma intorceam cu ai mei de la cumparaturile de sarbatori,pe o straduta cu sens unic din Bistrita,ma deplasam regulamentar in directia de mers cu o viteza de maxim 40-45 de km la ora,cu strada libera in fatza.La un momendat,din dreapta vad un bou,ca altfel nu pot sa il numesc,care iese de pe o stradutza in strada principala fara sa se asigure daca vine cineva sau nu.Intamplator veneam eu.Ce sa fac?Pun frana,trag de volan stanga.Datorita carosabilului ud,masina incepe sa alunece.Se aude un trosc...si masina se opreste.O urc pe trotuar si ma dau jos.Se coboara si bou.Ma duc la el nervos..."Mai nene...nu te asiguri cand intri pe strada principala"..."Poi sti...ca m-am asigurat,dar nu te-am vazut ca veneai cu viteza"...Ma gandesc in sinea mea...oare ce viteza oi fi putand sa am de nu mo vazut.In fine...ma uit la masina mea...vad ca nu are nimic...rasuflu usurta,ca asta imi mai lipsea de sarbatori...umblat prin service.Tipul ma intreaba daca am vreo pretentie.Ce pretentie sa am,sa se asigure data viitoare ca nu il mai evit.
Binenteles ca nu am mai chemat politia pentru atat,ca oricum nu veneau,si nu aveam chef de umblat aiurea pentru nimic.Boului,i-am indoit umpic portiera cei drept,dar se descurca el...cu siguranta.
Asta a fost ieri...astazi alti doi boii,mi-au iesit in fatza,tot de pe stradute de astea obscure,fara sa se asigure...nu mai inteleg nimic...ori is prosti aia...ori is eu invizibil.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ori parcheaza alti boi in asa fel incat nu mai ai NICI UN FEL DE VIZIBILITATE cand iesi de pe o straduta din aia obscura :( ........

SoSo spunea...

adevar graieste gura ta,doar ca atunci cand nu ai vizibilitate apropape deloc,nu te bagi ca bou nu?Incet incet pana vezi daca ine sau nu vine cineva....