miercuri, 19 decembrie 2007

Inundatiile de iarna

Iarasi nu am ma scris de vreo 2 zile si asta din motive tehnice.Ieri noapte,adica mai exact luni dimineata pe la ora 5 aud batai puternice in usa apartamentului in care locuiesc.Ma trezesc bulversat....nu stiu ce se intampla...sar din pat sa ma duc la usa sa raspund si cand ating solul cu picioarele ce se aude?...phloshc...Pe moment nu am realizat ce inseamna acel phloshc...ma duc grabit spre usa si deschid.In usa o femeie imi spune foarte speriata ca imi iese apa din casa pe sub usa.
Atunci observ cu stupoare ca stau cu picioarele goale,pana la glezna, in apa rece si,tot atunci aud sunetul infernal care venea din baie.dau fuga in baie,dar nu reusesc sub nici o forma sa opresc apa care tzashnea in toate partile.
Se trezesc si colegii mei de apartament,incearca si ei sa opreasca apa,dar la fel...nimic.Vecina din usha se ofera sa il trimita pe sotul ei in beci sa opreasca apa.In urmatoarele minute apa este oprita si incep evaluarea pagubelor.
Totul in jur era scufundat in apa pana la glezna.Aste era tot ce ne mai lipsea,mai ales ca ne pregateam ca peste 2 zile sa plecam si noi la casele noastre(adica in Bistrita,ca de acolo suntem).
Am inceput sa scoatem apa din casa,am strans-o cu farasu:) ca alt obiect nu am gasit.Am sunat proprietarul apartamentulu(ca stam cu chirie) la 6 dimineata sa ii relatam intamplarea.Cu siguranta nu a fost prea fericit.:P...Partea nasoala e ca tocmai cu o saptamana inainte facusem curatenie generala si inca se mai vedea acest lucru...pana ieri.
A urmat o zi de cosmar...scoate covoarele afara....lasale la uscat,adule inapoi ca inghetasera,intindele pe calorifer la uscat,sterge pe jos,strange apa ramasa...o gramada de munca.Plus de asta...covoarele,nefiind puse la uscat in conditii adecvate au inceput sa miroase.Bine ca am plecat azi de acolo...sper sa se ocupe proprietaru de restu,ca altfel cand ma intorc peste 2 saptamani o sa mor intoxicat:)

PS mai revin cu detalii in post-urile urmatoare ca acuma ma resimt dupa trauma de ieri...

Niciun comentariu: