miercuri, 12 decembrie 2007

taxa lui Tariceanu

Am postat acuma cateva zile un articol in care vorbeam despre "Taxa de prima inmatriculare" si spuneam acolo ca problema nu ma priveste direct,ci vorbesc din prisma celor care au platit acea taxa.
Astazi s-a schimbat umpic problema.Am vazut ieri o masina de vanzare,adusa din UE,pe care mi-o puteam permite si eu.Era undeva la 3000 de euro,motor de 1,2(numa bun pt un student),euro 3,instalatie de gaz.Ce sa zic....exact ce mi-ar fi trebuit mie...era perfecta.Si zic ca era,pt ca prima mea grija dupa ce am vazut pretul a fost sa ma interesez cat m-ar cost "taxa vietii".
Am gasit un site care calcula taxa in functie de caracteristicile masinii.Am apasat enter si ce sa vezi...taxa pt masinuta pe care vroiam sa mi-o iau e de 850 de euro.850....enorm de mult pt o masina cu motor asa mic.Mi-a venit sa urlu...de ce numai in Romania se intampla kkt-uri de astea?Ce rezolva statul daca ne i-a banii astia...?In loc sa ne incurajeze...ne forteaza sa fugim peste granite.Am citit pe net ca e mai ieftin sa inmatriculezi masina in Bulgaria de exemplu...asa ca romanul o sa aiba masina in Bulgaria,job-ul in Italia sau Spania....si o sa mai vina in Romania de Pasti si de Craciun...Un viitor destul de roz nu?

Hai sa emigram!

Niciun comentariu: