vineri, 21 decembrie 2007

vai de brazii nostrii!


Am fost astazi cu parintii mei prin piatza la cumparaturi,ca tot omu inainte de sarbatori,si am ramas shocat de prostia romanului.De ce?Pentru ca....toata piatza era plina de brazi,impropriu spus brazi,de niste corcituri de copacei de iti era mai mare mila de ei.Nu stiu cum pot oamneii aia sa taie si sa comercializeze asemenea brazi.Daca ii vad cat is de urati,la ce mama naibi ii mai taie,ca oricum nu ii cumpara nimeni si dupa aia ii arunca.Mai bine ii lasa in padure ca oricum nu stam prea bine la capitolul asta.
Am plecat cu un sentiment de greata de acolo...si decat sa imi iau un brad de ala,mai bine cumpar unul de plastic.Nu zic ca pe majoritatea nu aveai nici ce sa pui ca le lipseau crengile.Rusine celor care i-au taiat si rusine autoritatilor care lasa sa fie taiate astefel de exemplare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Heheh. Daca nu ati vrut sa va rezolv io :P

SoSo spunea...

=))...so descurcat ai mei(l-au primit:) )...arata destul de bine asta care il am...da aia din piatza erau vai si amar de mama lor.